Esam viens no vadošajiem biroju apgādes uzņēmumiem Latvijā ar 23 gadu pieredzi. Ikdienā apkalpojam vairāk nekā 8.5 tūkstošus uzņēmumus, nodrošinot tiem ērtu biroja darbam svarīgo preču piegādi, kā arī virkni citu pakalpojumu. Jau šobrīd mums uzticas vairāk nekā puse no TOP 500 lielākajiem Latvijas uzņēmumiem.
Eiropas Savienības fonda finansējums
Galvenā mūsu klientu priekšrocība, sadarbojoties ar Birojs.lv, ir preču un pakalpojumu saņemšana no viena piegādātāja, kas ļauj būtiski ietaupīt laiku un samazināt izmaksas.
Mēs rūpējamies par savu klientu ērtībām un nodrošinām to, lai katrs varētu koncentrēties uz būtiskāko un birojā nebūtu jāsatraucas par saimnieciskas dabas jautājumiem!
Katram reģistrētam lietotājam tiek piešķirts personīgais klientu menedžeris, kurš izstrādā klientam individuālu cenu piedāvājumu, atbilstoši preču grupām un pakalpojumu skaitam, kuros klients ir ieinteresēts.
Pasūtījumus ērti veikt, reģistrējoties internetveikalā un salasot preču grozu.
Reģistrēties un aizpildīt informāciju par jūsu uzņēmumu būs nepieciešams tikai pirmajā reizē. Nākamajā reizē, lai veiktu pasūtījumu internetveikalā, būs nepieciešams vienkārši pieslēgties sistēmai.
Pasūtījumus Birojs.lv mājas lapā varat veikt 24 stundas diennaktī.
Noformēt pasūtījumus, zvanot uz +371 63331122 vai rakstot uz publiskieiepirkumi@hestio.lv, iespējams darba dienās no plkst. 8:30 līdz 17:00.
Kādas maksājuma metodes ir pieejamas pasūtot Birojs.lv?
Apmaksu par Birojs.lv precēm vai pakalpojumiem klients veic ar bankas pārskaitījumu pirms vai pēc pasūtījuma veikšanas.
Birojs.lv klienti samaksu par precēm veic 5 (piecu) dienu laikā no preču saņemšanas brīža.
Noslēdzot sadarbības līgumu, maksājumus par visām precēm un pakalpojumiem iespējams veikt garākos termiņos.
Klientu ērtībām piedāvājam arī līguma nosacījumus, kuri paredz, ka apmaksu par mēneša laikā iegādātajām precēm un pakalpojumiem jāveic tikai 1 reizi mēnesī.
Preču piegādi veic Birojs.lv kurjers nākamajā darba dienā pēc pasūtījuma apstiprināšanas.*
*Ja prece pieejama Birojs.lv noliktavā un klientam nav kavēta iepriekšējo rēķinu apmaksa.
Labot pasūtījumus iespējams zvanot uz +371 63331122 vai rakstot uz pasutijumi@birojs.lv.
Papildināt pasūtījumu iespējams arī noformējot jaunu preču pirkuma grozu.
Birojs.lv pakalpojumus iespējams saņemt noslēdzot sadarbības līgumu.
Klientiem, kuri ir noslēguši ģenerālo sadarbības līgumu, par jauniem vai papildus pakalpojumiem jāslēdz tikai līguma pielikums.
Sīkāku informāciju iespējams saņemt zvanot uz +371 63331122 vai rakstot uz publiskieiepirkumi@hestio.lv.
Konsultācijas par precēm un pakalpojumiem, informāciju par pasūtījuma veikšanas gaitu, preču piegādes statusu, kā arī jebkuru citu informāciju iespējams precizēt zvanot vai rakstot Birojs.lv darba dienās no plkst. 8:30 līdz 17:00.
Klientu apkalpošanas un pasūtījuma apstrādes daļas darba laiks ir darba dienās no plkst. 8:30 līdz 17:00 zvanot uz +371 63331122 vai rakstot uz publiskieiepirkumi@hestio.lv.
_____________________________________________________________________
Ikviena uzņēmuma izdevumos parādās tādas pozīcijas kā kancelejas preces, biroja tehnika un tās uzturēšana utt. Atkarībā no uzņēmuma darbinieku skaita un darbības jomas šie izdevumi reālajos skaitļos var būt visai ievērojami. Savukārt, ir uzņēmumi, kuru misija ir saparūpēt tās preces, kas nodrošina citu uzņēmumu biroja un administrācijas darbību.
Neskatoties uz to, ka faktiskajos skaitļos kancelejas preces var veidot ievērojamas summas, tās nekad nesasniegs to izdevumu līmeni, kas ir attiecināmi uz tiešiem ražošanas vai uzņēmējdarbības izdevumiem. Piemēram, kokapstrādes uzņēmumam noteikti vienas no lielākajām izdevumu pozīcijām ir izejmateriāli un personāls. Apģērbu veikalam tās var būt gan pašas telpu izmaksas, gan pārdodamais apģērbs. Tomēr, ja jūs dodaties uz veikalu iegādāties kancelejas preces, jūs tērējat ievērojamu laiku no savas darba dienas. Papildus rodas izdevumi ceļam. Ir vērts atzīmēt, ka specializētajos interneta veikalos ir daudz patīkamākas cenas un tās pieejamas ar piegādi.
Neskatoties uz to, ka kancelejas precēm ir būtiska loma biroja darbības nodrošināšanā, birojs nav tikai tās. Birojs pirmām kārtām ir cilvēki. Un ikvienam cilvēkam regulāri ir jāuzņem ūdens, jo kā zināms, cilvēks pamatā sastāv no tā. Kā risnājums biroja servisa uzņēmumos ir dzeramā ūdens iekārtu noma. Šīs iekārtas nodrošina ne tikai ūdens dzesēšanu, uzsildīšanu un gāzēšanu, bet to arī filtrē. Līdz ar to paaugstinās ūdens kvalitāte, papildus neradot izdevumus dzeramā ūdens iegādei.
Runājot par ūdeni, nevar aizmirst par labas kafijas nozīmi mūsdienu pārrunu procesā. Kvalitatīvas kafijas pagatavošanai biroja apstākļos nepieciešamas kvalitatīvas iekārtas. Tādas iekārtas ir regulāri arī jāapkopj, tādēļ daudziem uzņēmējiem var šķist nepieņemami investēt šādas iekārtas iegādē. Tas arī nav jādara. Mūsdienīgā biroju servisa pakalpojumu uzņēmumā ir iespējama arī kafijas automātu noma. Par šādu pakalpojumu īpaši aizdomāties ir vērts uzņēmumiem, kuru birojā strādā gados jauns personāls, jo mileniāļi un jo sevišķi Z paaudzes darbinieki šo novērtēs kā īpašu bonusu darbavietā.
Protams, ikviena biroja patiesā “sirds” ir kāds cilvēks, uz kura pleciem ir šie pienākumi. Tomēr katrā birojā ir iekārta, kas nodrošina visu dokumentu apriti. Bez šīs tehniskās “sirds” biroja dabība apstājas. Lai tas nenotiktu vai arī lai problēmas varētu operatīvi atrisināt, ir nepieciešams drukas iekārtu serviss. Mūsdienīgs biroju serviss spēj nodrošināt ne tikai kancelejas preces un iekārtu nomu, bet arī uztur drukas iekārtu dzīvotspēju.
Šobrīd ir skaidrs, ka biroju serviss ir ekonomiski izdevīgs pakalpojums ikvienam uzņēmumam, jo nodrošina kancelejas preču piegādes. Moderns pakalpojuma sniedzējs nodrošina arī plašu pakalpojumu un nomas iespējas, tādēļ īpaši vidēja un liela izmēra uzņēmumiem biroju servisa uzņēmums ir spēcīgs atbalsts administratīvā procesa nodrošināšanā. Iesakām izmantot modernus biroja servisa pakalpojumus, lai jums pašiem būtu vairāk resursu pievērsties tām lietām, kas jums nes peļņu.
Raksts tapis sadarbībā ar satura un digitālālā mārketinga aģentūru Zīle
Sazinies ar mums | +371 22337102 | publiskieiepirkumi@hestio.lv | 8:30-17:00 (darba dienās)
Mājaslapas lietošanas noteikumi
2024 © Hestio AS