Visiem kārtridžiem, kurus klients iegādājas no AS A-birojs un kuri nedarbojas saskaņā ar norādīto informāciju www.birojs.lv mājas lapā, ir piemērojama garantija: 1.1 drukas iekārtu alternatīviem kārtridžiem - 6 mēnešus no preces saņemšanas brīža; 1.2. drukas iekārtu oriģinālajiem kārtridžiem - ražotāja noteiktais garantijas laiks, bet ne vairāk kā 12 mēneši no preces saņemšanas brīža; 1.3. drukas iekārtu alternatīvajiem tintes kārtridžiem - garantija netiek nodrošināta.
Punktā 1. minētās garantijas ietvaros, AS A-birojs pēc sava ieskata var nomainīt bojātos kārtridžus pret jauniem vai atgriezt klientam bojāto Preču vērtību.
Lai klients varētu izmantot savas tiesības uz garantiju, kura minēta punktā Nr.1 ir jāveic sekojošas darbības: 3.1. Neatkarīgi no sūdzības veida, vienmēr sagatavot attēlu brāķētam kārtridžam, kurā ir skaidri salasāms sērijas numurs. Kārtridža sērijas numurs ir atrodams uz tā korpusa. 3.2. Izdrukāt testa lapu, kas apliecina drukas kvalitātes nobīdes no normas (švīkas, melns lapas fons, neregulārs krāsas pārklājums, krāsas blāvums u.c.); 3.3. Sagatavot attēlu ar paziņojumu no printera un/vai paziņojumu no monitora par kārtridža neesamību printerī, vai izdruku skaita neatbilstību jaunai nelietotai kasetei - čipa neatpazīšanas gadījumā vai situācijās, kad ievietots jauns nelietots kārtridžs, bet iekārta uzrāda, ka kārtridžam ir lietošanas pazīmes; 3.4. Sagatavot attēlu ar iekārtas vai/un kārtridžu neatbilstību - gadījumos, kad kārtridža fiziskais izmērs neatbilst printerim, kasete ir par lielu vai par mazu, bet kārtridža modelis ir korekts; 3.5. Sagatavot attēlu, kas apliecina, ka piegādātajam kārtridžam ir beidzies lietošanas termiņš.
Punktā Nr. 3 norādīto informāciju, kā arī īsu problēmsituācijas aprakstu, kuru nav iespējas fiksēt attēlā nosūtīt uz e-pastu: druka@birojs.lv ar norādi, “Brāķētu kārtridžu atgriešana”.
Ja klients vēlēsies preci atgriezt neizpildot 3. punktā minētos nosacījumus, AS A-birojs ir tiesīgi neveikt bojāto/nekvalitatīvo preču apmaiņu.
Punktā Nr. 1. minētās garantijas nosacījumi neattiecas uz kārtridžiem, kuri radušies klientam nepareizi lietojot, uzglabājot vai neuzmanības dēļ, piemēram: 6.1. Kārtridžam ir bojāts, nesalasām sērijas numurs; 6.2. Kārtridžs nav lietots tam paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēts tā, kā tas ir norādīts Kārtridžu lietošanas instrukcijā; 6.3. Kārtridžam ir salauzts korpuss, vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces pielietojumu; 6.4 Kārtridža bojājumi ir radušies nepareizas preces transportēšanas rezultāta, piemēram, ja Jūs esiet saņēmis Preci no AS A-birojs noliktavas pats, neizmantojot mūsu kurjera pakalpojumus; 6.5. Kārtridžam konstatētas nekvalificēta remonta pēdas.
Situācijās, kad klients savas vainas dēļ ir iegādājies nepareizu kārtridžu, AS A-birojs patur tiesības pieņemt kārtridžus atpakaļ ar sekojošiem nosacījumiem: 7.1. Klients kļūdainu preču atgriešanu var pieteikt 10 darba dienu laikā no preču saņemšanas brīža; 7.2. Kārtridžiem, kuriem nav bojāts oriģināls iepakojums, preci ir iespējams atgriezt 100 % vērtībā, sedzot kurjera pakalpojumu un administratīvos izdevumus:
Lai nodrošinātu vislabāko Birojs.lv interneta lapas darbību, mēs izmantojam sīkdatnes.
Ja turpini izmantot šo interneta lapu, tu piekrīti lietot mūsu sīkdatnes.
Iepazīsties ar mūsu privātuma un sīkdatņu (cookies) lietošanas politiku.